loading...
وب سایت علی حاجی پور
tacboy بازدید : 16 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (21)

{-35-}علی حاجی پور هستم{-35-}

 

{-27-}وب مستر و طراح انواع سایت{-27-}

 

{-26-}سایت های زیادی دارم و طراحی کردم{-26-}

 

ای دی ها :

 

Fb : Ali.tacboy

 

Twitter : alitacboy

 

Wechat : Tac_boy7


online98: tac_boy-7

 

Instagram , Line , Yahoo , Kik , OoVoO  , Pou : Tac_boy7

 

سایت ها :

 

بلاگ فور یو ، استور98 ، اس ام اس روز ، آنلاین98 ، بلاگ فور دانلود ، بلاگ فور پیکس

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آبجی زهرا در تاریخ 1392/11/16 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

___________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$

این نظر توسط آبجی زهرا در تاریخ 1392/11/06 و 8:13 دقیقه ارسال شده است

تـــــــــــــــــــــــــــــــولدمه بدو بــــــــــــــــــــیا کادو یادت نـــــــــــــــــــــــــــــــره[نیشخند][نیشخند]


این نظر توسط حسین در تاریخ 1392/11/04 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

سلام من نویسنده وبلاگ روانشناسان ایران زمینم وب شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کن با اسم روانشناسان ایران زمین
در ضمن وب خیلی قشنگی داریشکلک

این نظر توسط amirsabetq در تاریخ 1392/09/30 و 13:34 دقیقه ارسال شده است


سلام .تشکر ازحضورشما
استفاده کردم
موفق باشید.
پاسخ : mamnon

این نظر توسط ستایش در تاریخ 1392/09/28 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

سلام
اگ نمیخاین من سر بزنید
بگید تا از لینکام حذفتون کنم
پاسخ : man ke mizanam :/

این نظر توسط سوگند در تاریخ 1392/09/28 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

پایم..........
لینک شدی
پاسخ : mamnon

این نظر توسط سعید در تاریخ 1392/09/28 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

داداش لینکت کردم تو هم من رو لینک کن
شکلکشکلک
پاسخ : شکلک Ok

این نظر توسط سرنوشت در تاریخ 1392/09/28 و 9:26 دقیقه ارسال شده است

خیلی برا وبت وقت میذاری ها. موفق باشی
پاسخ : شکلک karam hamine

این نظر توسط تنهاترین!!! در تاریخ 1392/09/27 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش وبت خوب بود ونشون میدی ادم فعالی هستی
پیامت روتووبلاگم خوندم اگه میشه بازم به وبلاگم سربزن وبهم نظربده تاوبلاگ خوب دربیاد.ممنون منتظرت هستم
پاسخ : mamnon

این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1392/09/26 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

به کم نور ترین ستاره قانع باش،زیرا که چشم همه به سوی پرنورترین ستاره هاست...
پاسخ : ziba bud شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 256
  • کدهای اختصاصی